Retour

 

Bij Shoecase heeft u een zichttermijn van 14 dagen.

 

Deze 14 dagen gaan in op het moment dat je het pakket hebt ontvangen.

 

Wil je het item om wat voor reden dan ook retourneren? geen probleem, we zijn niet zo moeilijk.

 

Wij moeten wel een uitzondering maken voor gewassen en/of gedragen textiel. (Kleding passen is natuurlijk geen probleem).

 

Breng ons op de hoogte via return@shoecase.nl als u een product wilt retourneren voor een omruiling of terugbetaling.

Vraag ons om een ​​retourformulier of download het van de website binnen de proefperiode van 14 dagen. Vul het in en stuur het naar ons via e-mail. Voeg het ook toe aan de retourzending.

 

Als u uw artikel wilt retourneren en een volledige terugbetaling wilt ontvangen, moet het artikel binnen 14 dagen na ontvangst worden teruggeboekt samen met het aankoopbewijs. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Houd er rekening mee dat alle extra verzendkosten gemaakt in ruil of restitutie voor uw rekening komen. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor producten die beschadigd zijn tijdens het terugzenden, elk product dat door ons wordt beschadigd zal niet worden terugbetaald.

We accepteren geen retouren op cadeaubonnen.

Wij bieden alleen uitwisselingen op defecte goederen. Als uw item defect is, neem dan contact met ons op via return@shoecase.nl

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

 

Restituties (indien van toepassing)

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te melden dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt binnen tien werkdagen een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

 

Ontbrekende teruggaven

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, houd er dan rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de betaling heeft verwerkt. Neem contact met ons op via return@shoecase.nl

 

UItverkoop artikelen

Uitverkoop artikelen kunnen niet worden terugbetaald of geruild.

 

Cadeaus

Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een geschenk voor de waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.

Als het artikel niet als cadeau werd gekocht toen het werd gekocht, of als de schenker de bestelling naar zichzelf had verzonden om u later te geven, sturen we een teruggave naar de schenker en komen u meer te weten over uw terugkeer.

 

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Porto- en verpakkingskosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten in mindering gebracht op uw teruggave.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruild product u kan bereiken variëren.

Als u een artikel aan ons retourneert, kunt u overwegen om een ​​bezorgservice te gebruiken. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

© 2017 - 2018 Shoecase | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Door deze site te gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Cookies kunnen wo Accepteren Meer informatie
Door deze site te gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Cookies kunnen worden beheerd in uw browser of de apparaatinstellingen.